Tuesday, June 30, 2009

تیر 88
در پی ادعای کوهکن، رئیس دانشگاه تهران:
کوهکن دروغ می‌گوید، من از نیروی انتظامی نخواستم وارد کوی دانشگاه شود
رئیس دانشگاه تهران ادعای سخنگوی هیات رئیسه مجلس را مبنی بر اینکه نیروهای انتظامی با درخواست رئیس دانشگاه تهران وارد کوی شده بودند، تکذیب کرد.

به گزارش «موج سوم» به نقل از خبرگزاری مهر، فرهاد رهبر گفت: "ورود نیروی انتظامی به کوی دانشگاه تهران با اجازه و درخواست من نبوده و اظهارات این نماینده مجلس را به شدت تکذیب می کنم." وی اظهار داشت: " من پس از ورود نیروی انتظامی به کوی از جریان اطلاع پیدا کردم و در صحنه حاضر بودم اما درخواستی مبنی بر ورود نیروی انتظامی نداشتم."

محسن کوهکن، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، در حاشیه جلسه روز سه شنبه مجلس با بیان اینکه طبق قانون به درخواست رئیس دانشگاه نیروی انتظامی می تواند وارد محل دانشگاه شود، گفته بود: در مسائل اخیر نیز فرهاد رهبر عنوان کرده که برای تأمین امنیت از نیروهای امنیتی خواسته است که وارد کوی دانشگاه تهران شوند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز پیش از این صدور مجوز برای ورود ماموران نیروی انتظامی به کوی دانشگاه توسط دانشگاه تهران را تکذیب کرده و گفته بود: نیروی انتظامی با مجوز شورای تامین وارد کوی شده است.

No comments: