Thursday, August 20, 2009



آبی آسمانی

بازگشت
.
کردن اعتراض

ابژکتیو

آغوشی برای همیشه

اینجا سرزمین آفرینش است

دیدار (نوشته ای که آرزوی عزیزم به من هدیه کرده )

بایوت

آزادی
می گویند در آن دوردستهاست
.
بنام او

دوستای گلم سلام ، می دونم می دونم که همتون با خودتون می گید مگه دستم بهش نرسه ، دلم می خواد خرخره شو بجو ام با این آپدیت کردنش ! شرمندم به خدا ، باور کنید این روزا همش از 7 صبح تا 7 شب سر کارم و وقتی هم که کارم تموم می شه دیگه نایی برای تکون خوردن ندارم چه برسه به نوشتن ! راستی کدومتون تا حالا کارگری کرده ! منظورم تو کارای ساختمونیه ! عملگی ! من بیچاره با لیسانس دارم الان کارگری می کنم ! خنده داره نه ؟ ولی خوب زندگی خرج داره ، من عادت کردم از اول زندگیم رو پای خودم وایسم ،کار کردن با همه ی سختی هاش یه حسن خیلی بزرگ داره و اون اینه که آدم اصلاً یادش میره کیه و چیه ! وقتی داری بیل می زنی دیگه هیچ فکرو غصه ای برات نمی مونه جز اینکه این کار کی تموم می شه ! به هر حال بدونید که هر جا هستم به یادتونم و امیدوارم منو ببخشید و باز منو تنها نذارید ، و حالا یه قسمت کوتاه از ادامه ی ماجرا ، می بخشید که اینقدر مختصره آخه چندان وقت نداشتم بنویسم ، قربان همه ی شما .

.

تقدیم به عشقم بردیا

.

شاهد بازی در ادبیات فارسی

نویسنده : دکتر شمیسا

http://www.takbook.com/modules.php?name=Books&op=Booksgetit&lid=2711

.

جستجوگر عشق

عاشقانه های فروغ فرخ زاد

جل پاره های بی قدر عورت ما

ظهر چهارشنبه
.
تیک 10
.
تیک 11
.
امام کشتار و جنایت
.
محاکمات نمایشی استالین
.
شکنجه گر سابق ساواک در خدمت احمدی نژاد
.
تیک 12

جی بوی

تفاوت (قسمت هشتم)
.
تفاوت (قسمت نهم)

حرفهای نگفته

مرا بشناس این هموطن

خانقاه

مفعول غیر مستقیم




No comments: