Tuesday, October 27, 2009


دوشنبه 4 آبان 1388


بهار تهران - 1388



ابژکتیو

پ.ن 1
شاکی ام از این روزگار ؟


اشاره

خیس


ایران


آنفلونزا پشت در


جل پاره های بی قدر عورت ما

عصر طلایی خمینی

ده سال زیستن در عصر طلایی خمینی این حق را به من می دهد که تجربه خودم را را از این عصر بیان کنم. عصر طلایی خمینی مصادف بود با دوران کودکی و نوجوانی من که از 4 سالگی شروع شد تا 14 سالگی ادامه داشت.
ـ در عصر طلایی خمینی وقتی 10 ساله بودم پدرام را به جرم داشتن دو بطر عرق سگی ( دو شیشه نوشابه معمولی) دستگیر کردند و در میدان شهر شلاق زدند صحنه ای که هنوز هم برایم وحشت آور است و برخی وقت ها با دیدن پدرام نمی توانم جلوی اشک هایم را بگیرم ... ادامه


درد همجنس

لطفن اگه حدس زدین تو دوران ما چرا نباید انجامش داد؟


صفحات خالی

یار دبستانی

منصور تهرانی

يار دبستانی من، با من و همراه منی

چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو، بر تن اين تخت سياه

ترکه ی بيداد و ستم، مونده هنوز روی تن ما

دشت بی فرهنگی ما، هرزه تموم علفاش

خوب اگه خوب، بد اگه بد

مرده دلای آدماش

يار دبستانی من، با من و همراه منی

چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو، بر تن اين تخت سياه

ترکه بيداد و ستم، مونده هنوز روی تن ما


طعم زندگی

جنگ برای به دست آوردن یا از دست دادن


معصومیت

خیلی وقته که میخوام یه کم از سفر کربلام که اوایل امسال بود حرف بزنم .

اما فرصت نشده بود. جاهای زیادی رفتیم . به خصوص با همسفری که نصیب من شد

سفرمو خیلی پربارتر کرد. حالا بگذریم که چه بحثی تو هتل درباره ازدواج همجنسگراها

با مدیر کاروانو دو سه نفر دیگه راه انداختم . از شوهر خالم که مدیر کاروان بود

پرسیدم : چطور میشه همجنس با همجنس تو خارج ازدواج میکنه . یه جورایی هم آتیششو

تند کردم . گفتم اخه چه دلیلی داره ؟ گفتم حتما یه دلیل محکمی دارن که با هم ازدواج

میکنن. گفتم اگه بخوان فساد کنن خوب میرن با دختر. جوابی نداشت بگه .

فقط یه کلمه گفت اونا وحشی هستن

من هستم

چرا انقدر شلی؟
محکم باش
این چه لباساییه که میپوشی
ناسلامتی مردی ها!!!!
چرا حرف زدنت عین دختراس؟

روزی چند بار از این نوع جملات بشنویم خوبه؟
با افتخار به همه این احمقانه ها یه جواب میدم:

افتخاری تو مرد بودن نمیبینم
من همینم
همینه که هست


پرشین پسر

توی این چند روزه دارم یه سری احساسات جالب و عجیب رو برای اولین بار توی زندگیم تجربه میکنم !
باید به یه نتیجه ای برسه بعد مفصل در موردش بحث کنیم !


پسران متفاوت

باز باران بی ترانه
باز باران با تمام بی کسی های شبانه
می خورد بر مرد تنها
می چکد بر فرش خانه
باز می آید صدای چک چک غم
باز ماتم


نوشته گاه یک همجنس گرا


امروز 4 آبانه ،‌سالروز تولد م . ر . پ (بابا محمدرضا پهلوي رو مي گيم ) ،‌ نه بابا اشتباه فكر نكنيد نمي خوام در مورد اون و گذشته چيزي بگم ،‌مگه اينجا كلاسه تاريخ ، فقط مي خوام بگم اين آقاي م.ر.پ شخصيت محبوب ننه جون ماست


1 comment:

hairy man said...

با سلام به شما مدیر محترم خانه هنر
شایان ذکر است که وبلاگ خاطرات یک مرد تنها به علت فیلترینگ اعمال شده به آدرس ذیل تغییر یافت خواهشمند است که تغییرات مذبور را در وبلاگ خویش اعمال فرمایید
با تشکر
www.motavaledmehr.blogspot.com