Thursday, October 22, 2009


با پوزش از تاخیر یک ماهه





وبلاگ هایی که امروز به روز کرده اند

بایوت

آنجا که اندیشیدن جرم است

آنجا که مجبوری برای داشتن اندیشه ای متفاوت هزینه بپردازی

آنجا که متفاومت بودن با دیگران جرم است

آنجا که هر روز اشک را تنها مرهم دردهای خود می یابی

آنجا که حتی فرصت دفاع از خود را هم نمی یابی

آنجا که مردمانش هنوز در اندیشه های قرنها پیش می زیند

آنجا که باید برای زندگی هزینه بپردازی

آنجا چرا باید ماندن ؟؟؟؟

باید رفتن و رفتن و رفتن و رفتن و باز هم رفتن

امروز بلاخره تصمیمم رو گرفتن

.

تصمیم قطعی برای رفتن از اینجا

در اولین فرصت .

می خوام برم ترکیه واسه گرفتن تخصص و از اونجا به استرالیا .

امروز نهایی شد تصمیمم .

تیرداد

تکیلا

دارم می رم مسافرت. هیجان زده ام

بر می گردم زود. برای هالووین می خوام یه آدم شاد بشم، اگه خوب بود و خوشم اومد ادامه می دم

حرف های نگفته

نرو! تنهام نذار!

زندگی ضرب زمین در ضربان دل هاست

من برم فیزیکامو بنویسم

چون اگه خدا بخواد قراره جمعه بشینم درس بخونم

پسر

تاریخچه ی همجنسگرایی در ایران - معرفی کتاب تازه ی ژانت آفاری- نوشته ی داگ آیرلند

چرندیات فکری

تنسی

نوشته گاه یک همجنسگرا

یک گفتگو

مدتهاست كه همديگر را مي شناسيم ، او نيز همجنسگراييست همچون من ولي با افكار و انديشه هايي متضاد و حال گويا قصد دارد تصميمي بزرگ بگيرد تصميمي كه ...

متن زير گفتگويي ساده ميان من و اوست :

چند سال است با محبوب ، معشوق ، يار و ياورتان زندگي مي كنيد ؟

5 سال

در اين 5 سال آيا زندگي زير يك سقف مشترك را تجربه كرده ايد ، منظورم اينست كه آيا مستقل زندگي كرده ايد ؟

نه ، متاسفانه طرف مقابل دانشجوي تهران هستن منم كه اينجا كارمند علاوه بر اين در سال هاي پيش نيز به دلايلي مشابه چنين موضوعي امكان پذير نبود دوري بزرگترين مشكل است در ضمن فكر نمي كنم اگر در كنار هم بوديم باز هم بشد زندگي زير يك سقف را تجربه كرد ولي روزهاي طولاني 10 روز ، 12 روز باهم به مسافرت مي رفتيم و در كنار هم بوديم و بهترين لحظات رو تجربه كرديم ... ادامه در وبلاگ


1 comment:

حاج پسر said...

سلام بر خانه هنر و خانه هنریان :-)

من رامین هستم صاحب وبلاگ عشق من به تو به آدرس www.hlove4ever.blogfa.com

میخوام اعلام کنم که به خاطر مسائلی به پرشین بلاگ رفتم و آدرسم تغییر کرد

www.4bahman87.persianblog.ir

البته نامم هم به حاج پسر تغییر داده شد

ممنون میشم اگه لینکم رو عوض کنید و اطلاع رسانی کنید