Saturday, April 9, 2011

  نیم بوسه

من يك همجنسگرا هستم ... اينو بايد حاليشون كنم! ولي اول تو

   بارها گفتم و تأكيد كردم كه اولن ما همجنســـــــــگراها نيازي نداريم كه حكومت يا مجلس ما رو به رسميت بشناسه! بلكه لازم و واجبه كه فرهنگ، اجتماع و جامعه توده اي ايران مارو بشناسه و به رسميت قبول نه؛

ثانيا به نظر من و با توجه به شناخت و ارزيابي هايي كه از فرهنگ جاري مملكت دارم، بارها تأكيد داشتم كه راه به رسميت شناخته شدن حقوق همجنســـــــــگراها در ايران، از وادي احقاق حقوق زنان و فمينيسم ميگذره
  خانم نادره افشاري سال هاست كه با كتابها ، مقالات و نوشته هاي مختلف در باب حقوق زنان ، نقش دين در جامعه و مسائل سياسي مبارزه اي رو شروع كردن براي احقاق حقوق زنان ... ايشون اخيرا پيشنهاد دادن يه كمپيني با نام "من يك همجنســـــــــگرا هستم" راه اندازي بشه ... اين اقدام ايشون با توجه به خلاصه تئوري اي كه در باب به رسميت شناخته شدن همجنســــــــــگراها دادم ، همخواني داره ... يعني فمينيسم و احقاق حقوق زنان ازيك طرف و بحث همجنســــــــــگرايي وهمجنس خواهي از طرف ديگه ، دو تهديد بالقوه براي فرهنگ مردسالار، تماميت طلب و سلطه جوي ايراني هستن؛ و وقتي اين دو تهديد با هم بتونن متحد بشن و همديگه رو حمايت كنن، نتايج بهتري مي تونن بگيرن ******* دوستان براي اينكه عضو اين كمپين بشن بايد به ايميل خام نادره افشاري درخواست بدن (كمپين من يك همجنسگرا هستم) ******* دوست عزيزمون آرشام پارسي در واكنش به اين كمپين اظهار نگراني كردن از امنيت دوستان همجنســــــــگرا!
آقاي آرشام پارسي سال هاست كه دارن براي همجنســــــــگراها، اقامتشون در كانادا و كشورهاي ديگه فعاليت مي كنن اما من يه سوال دارم .... آقاي آرشام پارسي تا كي بايد در بريم ؟ تا كي بايد بريم تركيه و از اونجا انتظار مرگ وار بكشيم براي مهاجرت به جايي كه اونجا هم شهروند درجه دوميم ؟ شما تا چند نسل بعد از ما رو مي خواييد حمايت كنيد تا از ايران در برن ؟ اصلا چند درصد از ماها مي تونيم از ايران بريم؟ .... آقاي پارسي با تمام احترامي كه براتون قائلم اما با توجه به اينكه سالهاست دارم حرف ها، اظهار نظرها و حرف هاتون رو دنبال مي كنم، نقدهايي بهتون دارم ... شما اونور دنيا نشستيد و هر از گاهي ميريد جلوي دوربين هاي خبرگزاري ها و از زبان من و امثال من افاضات مي فرمائيد بدون اينكه راهكار عملي براي خيلي از مسائل داشته باشيد ... آقاي پارسي يادتونه توي جلسه اي كه با همجنسگرايان عرب داشتيد ؟ اونها داشتن تأكيد ميكردن كه مشكل هموفوبيا در شرق و كشورهاي اسلامي ريشه در اسلام داره و شما در اوج جهالت داشتيد سنگ اسلام رو به سينه مي زديد ! آقاي پارسي يا خودتون رو نماينده جامعه همجنســــگراها ندونيد يا اگه مي خواييد سوپر استار بشيد و ازتون به عنوان هاروي ميلك ايران ياد كنن اقلا به خودتون زحمت بديد در زمينه هايي كه اظهار نظر مي كنيد كمي بيشتر مطالعه كنيد آقاي پارسي مبارزه از يه جايي بايد شروع بشه و شما هم اگه ميخواييد از قافله عقب نمونيد دست حمايت به سوي خانم نادره افشاري دراز كنيد؛ با اظهارات محسن كديور ديديد كه از ديگ جنبش سبز منحرف شده هم خيري به ما نميرسه؛ پس به جاي همراهي با جنبش سبز، جنبش مبارزه با مردسالاري رو همصدا با حركت هاي فمينيستي شروع كنيد كه راه رهايي از فرهنگ استبداد زده نيز از همينجا ميگذره
... اونم از نشر گيلگميشان كه مثلا! سردمدار چاپ افكار همجنســــگراها هستن؛ سرشونو كردن زير برف و فقط دارن قصه و شعر چاپ مي كنن! درسته اونها جاي خود، ولي آيا شما نمي خواييد ريسك كنيد و كمي از خطوط قرمزي كه فرهنگ مذهب زده ايراني براتون مشخص كرده پا فراتر بذاريد ؟
******* آقاي پارسي و دست اندركاران محترم نشر گيلگميشان ، رويارويي با دين و يافتن راهكاري براي جلوگيري از مخالفت كوركورانه مذهب و فرهنگ مذهبي با همجنســــگرايي، يكي از چالش هاي اصلي جامعه همجنســـگرايي ايران هست، سعي نكنيد به دلايل خاص! از اين چالش چشم پوشي كنيد ******* وقتي خيلي از ما همجنســــگراها تحت سيطره فرهنگ حاكم، خيال مي كنيم كه همجنســـگرايي اول و آخرش يعني س/ك/।س! ديگه چه انتظاري از اين جامعه مذهب زده داريم ******* همجنســــگرايي يك شيوه س/ك/।س كردن نيست! بلكه يك شيوه و روش زندگي كردن با تمام ابعاد هست ******* من اين كمپين رو با تمام خطراتي احتمالي كه داره به فال نيك ميگيرم و اون روبه عنوان راهكاري عملي براي اتحاد مخالفان فرهنگ مردسالار ايراني مي دونم

 

No comments: