Thursday, July 2, 2009

فیس بوک

دوستان یک وقتی بزارید و این متن را تا اخر بخوانید:

اقدام از موضع قدرت اولین گام برای پرهیز از آلت دست شدن است. پس با قدرت و حضور ملیونی خود در تجمعات از الت دست قرار گرفتن توسط کودتا چیان که الان در حال شادی از پیروزی خود هستند جلوگیری کنید.

خیلی از دوستان میپرسند که از کدام منبع ؟ کجا ؟ چه کسی ؟ عزیزان باید توضیح بدیم که در بیانیه اخر مهندس موسوی ایشان با زبان بی زبانی گفتند " که راه ارتباط ایشان با مردم تنگ شده و تمام اعضای ستاد ایشان دستگیر شده اند. ایشون گفتند که تا پای جان برای احقاق حق مردم ایستاده اند و خواهند یود.
این یعنی اینکه :
1- ایشون الان دسترسی به ارتباطات برای سخن گفتن با مردم را ندارند.
2-ایشون بنا به اطلاعات دریافتی که این چند روز اعلام شده در حبس خانگی میباشند.
3-تحت فشار بودن ایشون برای تسلیم شدن به نتایج دروغین انتخابات و صرف نظر از شکایات

با وجود اینهمه فشار شما نشستید در منزل و منتظر منبع هستید! منبع الان 1001 مشکل بر دوش داره. و ایشون نمیتونه با فشاری که روشون هست به صورت علنی دعوت به تجمع بکنند.
سعی میکنیم کمی مسئله رو برای شما باز تر کنیم:

این جنبش سبز از 3 لایه تشکیل شده:
1-لایه بالایی ( مهندس موسوی-خاتمی-کروبی و همه هواداران سرشناس این جنبش ازادیخواه)
2-لایه وسطی ( مثل ما ( گروه انقلاب سبز ) و تمامی گروه های وابسته و هدف بندی شده )( ستاد های سابق=رسانه های فعلی-گروه ها و افرادی که تصمیم گرفتند در چهار چوب مبارزات مدنی فعال باشند)
3-گروه پائینی ( مردم )

حالا توضیحی در مورد نحوه عملکرد این لایه ها :
1-لایه بالایی: بازی شترنج
2-لایه میانی: اطلاع رسانی و هدفمند کردن گروه پائینی(چرخش اطلاعات و فراهم نمودن بستر سازماندهی برای گروه پائین
3-لایه پائین: مردم ( مردم بامقاومت مدنی خودشون برای تزلزول بستر اقتدار گرایان( کودتا چیان )

هر کسی باید در لایه ای که هست بازی خودش رو خوب انجام بده. بطور مثال اگر لایه پائین بجایمقاومت مدنی از اغتشاش استفاده کنه-بازی بقیه سخت تر خواهد شد و کار خراب تر. ( اغتشاش با دفاع کردن از خود متفاوت است)

لایه وسط ( لایه 2 ) هم باید مراقب باشند که :
1-ارتباط پائین و بالا رو به خوبی وصل کنند و این ارتباط بسار مهم است
2-کنترل کردن فضای پائین
3-انتقال فشار به بالا رو هدایت کنند

فعالیت لایه بالا هم که ... از بحث ما خارج است.
هر کس باید ببیند که در کدام لایه مفید تر است ( لایه 1 یا 2 ) و در اون زمینه فعالیت مفید انجام بده . اگر به اشتباه کسی در انتخاب لایه اشتباهی کنه تمام هماهنگی این لایه ها چه در سطح وسیع چه کوچک بر هم خواهد خورد.

الان ما نیاز به اتحاد و همفکری داریم و نفی کردن همدیگه -اجازه توهین به هر کسی رو بخودتان ندهید.
از نشستن رادیکال پشت مانیتور ها خودداری کنیدو هدف شما گرفتن اطلاعات و پخش اونها و عمل است.

وقتی کسی یک کامنت نا امید کننده میده قبل از اینکه احساسات و امید شما رو هدف قرار بده سعی کنید کامنت او را برای خود تحلیل کنید و به هدف او از گفتن این حرفها ! اتحاد امروز تنها یار ما و شماست ! چیزی که کودتا چیان ازش میترسن !

به هر حال این مردم هستند که دارند جنبشی عظیم را خلق میکنند، مردم متشکل از سنین مختلف و اقشار گوناگون هستند، نباید آنها که توانایی دویدن دارند به آنها که فقط میتوانند راه بیایند انتقاد کنند، تهرانی و شهرستانی نداریم فقط ایرانی داریم، اگر چند روز در شهری خبری نیست مطمئن باشید در حال سازماندهی و تدارک هستند، بکار خودمان برسیم و زبان به شکایت باز نکنیم.

شخصیتهای مختلف و فعالین سیاسی گوناگونی در خلال جنبش اظهار نظر خواهند نمود، هر کدام را با انگی بدرقه نکنیم، هر ایرانی چه در داخل و چه در خارج از کشور، چه در تهران و یا در شهرستانها، هر قوم و طایفهای و نهایتاً هر که به ایرانی بودنش افتخار کرده و در خدمت حاکمیت نبوده و خیزش مردمی را پشتیبانی کند در آغوش ملت و محترم خواهد بود.

کسانی که دوستان زیادی در ایران دارند که از فیس بوک استفاده میکنند. حتما اونها رو دعوت کنند به گروه ما تا در جریان برنامه ها باشند.
کسانی هم که در فیس بوک نیستند از اشناهای شما یک ایمیل لیست درست کنید و اخبار رو هر روز براشون از طریق ایمیل ارسال کنید. اتهاد شرط اول پیروزیست.
این بیانیه را ذخیره کنید و ارسال کنید. پرینت کنید و با احتیاط در خوابگاه ها -کلاس ها - در خیابان با احتیاط بین تمام جوان ها پخش کنید. در مترو - از هر راهی که میتونید تو شهرستان ها - الان زمان برای صبر کردن نیست-باید اطلاع رسانی وسیع صورت بگیره.

سبز باشید
میدیریت گروه انقلاب سبز
مهندس علی .ج.

لیست تجمع ها در تهران و شهرستان ها تا 18 تیر:( این تجمع ها- تجمع های رسمی نیستند و تجمع های اعلام شده مردمی هستند)

1-پنجشنبه 11 تیر ساعت 18 تجمع در میدان های ولی عصر, انقلاب, تجریش
2-دوشنبه 15 تیر ساعت 18 تجمع در مقابل زندان اوین
3- پنجشنبه 18 ؟؟؟؟ برای 18 تیر هیچکس برنامه ریزی نکند تا خبر مهم برای اینروز( به قول معروف داریم براشون- منتظر باشید تا به شما اعلام کنیم. )
4-ایرانیان خارج از کشور مقابل سفارت ایران در همان کشور در روزهای ذکر شده
5- فریاد الله اکبر-مرگ بر دیکتاتور-یا حسین میر حسین- هر شب ساعت 9 تا 10:30

شهرستان ها در همان روز های ذکر شده:
شیراز :میدان دانشجو
تبریز: چهار راه و فلکه ابرسان
اصفهان: ميدان انقلاب
ارومیه
خرم آباد
بندرانزلی
اهواز:در مقابل دانشگاه شهيدچمران
قزوين: مقابل دانشگاه بين المللي
قم:خيابان صفائيه
سيستان و بلوچستان:دانشكده مهندسي دانشگاه سيستان و بلوچستان
اراک:4 بعد از ظهر میدان ولی عصر

عزیزاان خارج از کشور : کسانی که ارتباطات قوی با شهردار یا مقامات دولتی شهر مربوطه که سفارت ایران در انجا هست حتما با ما از طریق ایمیل گروه تماس بگیرید و نام کشور رو اعلام کنید- طرح خوبی طراحی شده که نیاز به همفکری و همکاری شما میباشد.( ایمیل گروه : green.revolution@hotmail.co.uk )


به همه اطلاع رسانی کنید. از هر راه ممکن و مطمئن ( ایمیل . حضوری - مکتوب ) از تلفن و sms به هیچ وجه استفاده نکنید.

از کلیه عزیزان داخل از کشور( ایران ) تقاضا داریم به خاطر مشکلات فیلترینگ و عدم دسترسی به فیس بوک همه ایمیلی رو به :ما به این ادرس از خودشون ارسال کنند( دوستان ایمیل در کامنت ها نزارید دیگه ! افراد سود جو زیاد هستند . اونها رو به ایمیل ما ارسال کنید : به این ادرس:green.revolution@hotmail.co.uk
ما در حال تشکیل یک میل لیست هستیم که تمام برنامه ها و تجمعات رو از این طریق هر روز برای شما ارسال کنیم.
یا حق

No comments: