Friday, August 28, 2009







سازمان ديده بان حقوق بشر: رييس جديدقوه قضاييه بايد برای مهار نقض حقوق بشر اقدام کند

درخصوص نقش مقامات عالی رتبه در سرکوب بعد از انتخابات تحقيق کنيد

.




شماره 56 نشریه چراغ، شهریور 88، منتشر شد

.

وبلاگ هایی که این هفته به خانه هنر اضافه شدند


وبلاگ هایی که این هفته به روز کرده اند


آدم آهنی

با صد هزار دیده تماشا کنم تو را؟

آفتوبه


انگار توی زندانهای قرون وسطایی ج.ا. بندگان ماتریالیسم دیالکتیک رو نه تنها با دول(ظبعا دول در وضعیت نعوذ بالله) بلکه حتی بیشتر از اون با باتوم مورد تجاوز قرار دادن. بطور کلی تجاوز دو جنبه شکنجه رو توامان داره: جسمی و روانی. به نظر من در قیاس، تجاوز با دول از نظر روانی طبق کلیشه های مردسالارانه می تونه تحقیرکننده تر باشه. اما از اونجایی که در امتداد نفی مردسالاری شخصا برتری روانی خورد کننده ای که متجاوز روی مورد تجاوز قرار گرفته حس می کنه رو به رسمیت نمی شناسم، یحتمل این مساله می تونه برای یکی مثل من از بعد روانیِ تجاوز با خود دول خیلی کم کنه. می مونه بعد جسمیش که با توجه به سایز باتوم کلفت تر و در مقایسه عملا بسیار نامیزونه. با توجه به توضیحات فوق من اگه بین ایندو مجبور به انتخاب باشم، دول رو ترجیح می دم... تو چطور؟
اما یه مساله کلی دیگه... داشتم با خودم قضیه رو بالا پایین می کردم این به ذهنم رسید که شاید زن بودن تو وضعیتی که به هردو جنس تجاوز می شه بهتر باشه... با وجود تفاوت مدل شکنجه روانی، به نظر من میزانش یکیه. اما اگه زن باشی شاید بتونی به ترشحات لیزکننده واژنت یه امیدکی داشته باشی؛ شاید که از میزان درد و صدمه ای که بت می خوره کم کنه. تازه حد نهایی الاستیسیته ی واژن از مقعد بیشتره(از واژن نهایتا یه بچه در می آید اما از مقعد...) و احتمال اینکه صدمه بازگشت ناپذیری به بافت واژن بخوره کمتره... نظر تو چیه؟

.
این بنتون جاکش ولکن معامله نیست! در شرایطی که مردم تحریم کردن، همه اش با اس ام تبلیغ می فرسته... منم از بدشانسی تازگی یه شرت ازش خریدم... شیطونه می گه در حالی که یه هفته ممتد عوضش نکردم و اسپرم همه جلق زدنام رو بلا استثنا ریختم توش، برم بکنمش تو حلق صاحب مغازه بنتون شعبه تجریش(همونجایی که ازش شرت خریدم و از قضا تو تبلیغات اس ام اسی هر دفعه معرفی اش می کنه

ابژکتیو

تا توی آتیش هم هستم

اشاره

برگشتم به همین سادگی
.
همه چیز خراب تر از قبل

اینجا سرزمین آفرینش

با هر نفس یک قدم به او نزدیک تر خواهید شد

بایوت

ای رهگذر
.
شاهدبازی در ادبیات فارسی - دکتر شمیسا
.
فقط باختم همه چیز رو

تکیلا

خبر: خودکشی یک جوان 29 ساله مهاجر در تورنتو

توضیحات: طی بررسی های به عمل آمده دلیل خودکشی کلافگی(یا کلافه گی؟) ناشی از خارش گزیده گی های حشرات موذی گزارش شده است

جل پاره های بی قدر عورت ما


تکلمه ای بر دادگاه نمایشی


ناداني خامنه اي چنان ژرفاي دارد كه خودخواسته تيشه به ريشه خود مي زند. نگاهي به اشتباه هاي احمقانه او در بعد از انتخابات به وضوح عمق ناداني او را نشان مي دهد. فارغ از موضع گيري هاي احمقانه و فرمان سركوب وحشيانه ، خامنه اي در توجيه حماقت خويش در كودتا انتخاباتي عليه ملت ، به انقلاب مخملي استناد مي كند و در اين راستا شوهاي تلويزيوني تدارك مي بيند و نمايش دادگاه برگزار مي كند. بدون آنكه به مغز عليل اش اين فكر خطور كند كه با اين نمايش ها ملت بيشترر آگاهي كسب مي كند تا آنكه توجيه شود. اگر تا ديروز شناخت ملت از مخمل به نوعي پارچه منتهي مي شد و كودكان مخمل سريال« خانه مادربزگه» را به ياد مي اوردند. امروز ملت مي داند كه انقلاب مخملي چيست ؟ و ديكتاتوري خامنه اي از اين نوع انقلاب مي ترسد. پس نقطه ضعف ديكتاتوري براي ملت اشكار مي شود. جواناني كه تا ديروز نمي دانستند « جين شارپ » كيست اكنون با اشتياق و تمايل بسيار كتاب هاي اور را در اينترنت سرچ مي كند و خوانند. نگاهي به تعداد مراجعه و دانلود كتاب هاي جين شارپ در سايت هاي مختلف ، خود دليلي بر اين مدعا مي باشد. در واقع امروزبيشتر ملت با كه شناختي از انقلاب مخملي نداشته در اين راستا شناخت كاملي از آن به دست مآورده و حتي وقتي به روستاها مي روي هم صحبت انقلاب مخملي را مي شنوي . اين در واقع حكايت « عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد» است. رفتار شناسي سياسي خودكامه اي چون خامنه اي نشان مي دهد با شيوه هايي كه در پيش گرفته نتايجي معكوس به بار خواهد آورد اكنون مردم شيوه مبارزه مسالمت آميز و بدون خشونت را مي آموزند همان شيوه هاي كه در كيفر خواست به اطلاع عموم مي رسد و ياد مي گيرند چگونه در چارچوب اين شيوه با ديكتاتوري خامنه اي به مبارزه برخيزند. اين بدان معنا كه ديكتاتوري خامنه اي با شيوه اي كه در پيش گرفته با نشان دادن نقاط ضعف خود در قالب انقلاب مخملي به ملت خود ياد مي دهد چگونه عليه ديكتاتوري او مبارزه كنند. توهمي كه خامنه اي ديكتاتور ايران در ذهن مي پروراند با شيوه هاي كه در پيش گرفته به عينيتي واقعي بدل خواهد گشت .اكنون ملت مي داند شيوه ساقط كردن اين نظام نه مبارزه مسلحانه كه مبارزه بدون خشونت در چهارچوب انقلاب مخملي است. شيوه اي كه به طور حتم پاسخي درخور مي يابد. اگر تا ديروز اصلاح نظام راهكاري عملي بود با شيوه در پيش گرفته ديكتاتور امروز تغيير نظام يك ضرورت حتمي است. استراتژيي كه حتي در ميان مدت نيز به سرانجام خواهد رسيد. اين واقعيت تاريخ بشري است كه بنيان سقوط ديكتاتوري ، توسط خود ديكتاتور شكل مي گيرد.
.
کشتار 67
.
غسل تعمید دیکتاتور در شبکه فارسی بی بی سی
.
بدون تعارف 1

جی بوی

چی را که می دیدم باور نمی کردم

خاطرات یک مرد تنها


Need to hold you in my arms
Need to smell your body, inhale your breath
Need you inside of me
That's where you belong
That's where you were meant to be

خانقاه

ببین مادرجنده ! زود گورتو گم کن .اگه هم راجع به کونی بودن خواهرت یا جنده بودن داداشت چیزی بهت نمی گم چون اطمینان ندارم که تو کس کش اصلا خواهر یا برادر داری
بی اف ،پسر پمپ بنزینی رو به زور از اسکار جدا کرد و استرلینگ هم رامکال رو بغل کرد و گریون و دلشکسته نگاهی به اسکار کرد و از اتاق زد بیرون و دنبال اون هم اسکار با دهن خونی .

خانه شیشه ای

منتظر باشیم
.
فصل گرم

سعید پارسا

دکلمه ی خلع صدا

خورشید بانی

زندگی چیست

رمینا

تولدم مبارک




زندگی ... عشق ... مرگ

نمی دونم اسم اینو میشه یه پایان گذاشت یا نه

سبز در آبی

پس از دو سال مصاحبه آقای امیرقاسمی با محمد خردادیان

سوسول

پست جدید

شرح صدر

به اصرار دوستان
طعم زندگی

در مورد پست آخری که گذاشتم… دوستان نظرهای جالبی گذاشته بودن و اینطور که از کامنتها نتیجه گرفتم اکثریت با مطلب موافق بودن ولی میرزا کسری عزیز نظر متفاوتی گذاشتن… نظر ایشون رو اینجا به همراه جواب خودم رو گذاشتم… دوست دارم بدونم نظر شما درمورد کامنتهای کسری عزیز چیه.

غریبه/ من یک همجنسگرا هستم

دیشب ابرو باد و مه و خورشید و ستاره و کهکشان راه شیری و هر چیزی که بشه فکرشو کرد دست به دست هم دادن تا منو ضایع کنن....

لزبین سنتر

داستان بسیار زیبای سیب که تا به حال چهارقسمت آن درمجله ندا منتشر شده به کالکشن افزوده شد.برای دانلود روی این عکس کلیک کنید



ناجور

مادینگی

شهر از نرینگی خالی است! بود آیا کز طرفی (یا اطرافی؛ یا از همه ور، یا از آسمون شاید) مردی از خویش برون آید و ما را بکند؟

هذیان های من

این دو روزی که گذشت ، رویایی بودند ( البته معنیش این نیست که از این بهتر نمیشه ) اما این دو روز واقعا

عالی بودند .

ترافیک سنگین هم نتونست مانع رسیدن ما بشه

اما ترافیک سنگین تونست دلیلی باشه برای بیشتر موندن

همین که هست


31 پست

پسر با انعکاس اخبار روز و اخبار وبلاگ ها به روز است

پسرای کوچه پشتی

برای چکاد، پسری که صورتش از خنده پر بود
.
عکس و نوشته: کیا

پراکنده های کسری


سینما سینما

کله پاک کن

در باب غلط کردن

یادداشت های روزانه ی یک دزد


گربه های گرسنه ی کوچه











2 comments:

ramin said...

سلام بر خانه هنر
رامین هستم صاحب وبلاگ عشق من به تو در بلاگفا
این وبلاگ به خاطر مسئله ای بسته شد و من به پرشین بلاگ سفر کردم
دوست دارم دوستی با تو رو در وبلاگ جدیدم ادامه بدم و از مطالب هم استفاده کنیم
تو هم اگر با نظر من موافقی آدرس جدیدم رو تو لینک دوستانت تغییر بده و در وبلاگ جدیدم یه پیغام بزار
در ضمن
اسم من به حاج پسر تغییر کرده
منتظر حضورت هستم
زود بیا

www.4bahman87.persianblog.ir

رسول معین said...

سلام بچه ها چی شده؟