Monday, October 26, 2009

یکشنبه سوم آبان 1388



.


این یعنی تغییر این یعنی آمادگی الان هرجا رو ببینی گی ها هستن با نشونه بی نشونه شاید روزی که حمید بهم گفت: ( جنبش همجنسگرا های ایران نتیجه میده و ما به رسمیت شناخته میشیم از طرف مردم و ما این مسئله رو با چشمای خودمون میبینیم (من هستم)






بادکنک های نازک

تقاطع - قسمت پایانی


خیابان هوس

خیابان هفتم

اینجا تهران است

اینجا پر از آدم و جانور است

تشخیص شون برام سخته

!ما می مانیم

از دیروز، بر پیشانی ام نوشتم:
من؛ گی هستم،
که ای امّتِ هوموفوبِ همیشه در صحنه،
بر خرمگس های معرکه تان لعنت،
آنقدر وزوز کنید تا خسته شوید...

من هستم

داره یه اتفاقاتی میفته
وقتی که تو محله ما که میشه گفت یه محله سنتیه
cdفروش بساط پهن میکنه و توی بساطش فیلم shelter به چشم میخوره
با اون عکس روی جلدش



پسران متفاوت

عکس


نوشته گاه یک همجنسگرا


به بهانه ی پرتاب کفش به سوی آقای کروبی

پسر

رضا: اگه با این نظر موافق نبودم این همه خفه نمی شدم، اما اونجا که میخوایی دست به هر کاری بزنی این مسائل داخلی اند که جلوی هر حرکتی رو ازت می گیرن و یا حداقل جلوی یه حرکت تمام عیار رو ازت می گیرن اونجا است که دوست داری چند جمله هم که شده بگی


No comments: