Sunday, December 13, 2009

شنبه 21 آذر 1388


جی بوی

بودن اندرو در شرکت کنارم به من امید بیشتری

برای تلاش در شرکت و بهتر کردن وضع شرکت

میداد تا جایی که من پرونده ها و قرارداد های

شرکت را برسی کرده بودم شرکت پدر من در

اروپا در چند سال اخیر بازده مناسبی نداشته

و حتی در سال جاری ضرر هم داشته است و

من که دنبال فرصتی بودم که توانایی های خودم

را به پدرم نشان دهم بهترین فرصت بود تا وضع

شرکت را از این که هست بهتر کنم

خورشیدبانی

دو تا بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان تو تهران هست:

میرزا کوچک خان جنگلی

و

رویین تن آرش

چرا؟

عصیان


بیاید لاقل با خودمون رو راست باشیم!چقدر میگیم از دروغ بدمون میاد،باز دروغ میگیم؟!
چقدر از مهربونی و با شخصیتیه خودمون میگیم اما حاضر نیستیم حتی جواب سلام کسیو که از نظر ظاهری خوشمون نمیاد بدیم!
از عشق گفتن و ادای عاشقا رو در آوردن یا شعرای عاشقونه نوشتن با اینکه دل مثل ترمینال باشه و هر زمان یه عشق توش پارک کنه،چه تناسبی داره!عشق با دوست داشتن فرق داره!
اول آشنایی دونبال پوزیشن سکسی طرف هستن و اگه رابطه ای هم بود و بهم خورد دلیلشو تضاذ پوزشون میدونن ، این عشقه؟!!
میگم ما احساس میخوایم و ظاهر مهم نیست!

No comments: