Friday, March 12, 2010

پنجشنبه 20 اسفند 1388





اینجا سرزمین آفرینش



مصطفی تاج زاده پس از تحمل 9 ماه حبس



دلتنگی



غصه نخور مسافر اینجا ماهم غریبیم



از دیدن نور ماه یه عمر بی نصیبیم



غصه نخور مسافر تلخ هوای دوری من که خودم میدونم تو چه قدر صبوری



غصه نخور مسافر غصه اثر نداره......!



از دل تو میدونم هیچکی خبر نداره......!



دلم واست تنگ شده میدونم ....میدونی..عشق تو کمرنگ شده میدونم...میدونی



قلب تو از سنگ شده میدونم ....میدونی ...خودت میدونی.....؟



...........................................................................



پس کی میای مسافر......................؟؟!!



محکوم به تنهایی



سلام



دوشنبه یه کار خیلی بزرگ کردم همه چیز رو کاملا واضح به بابام گفتم یه مدت بود دعواهای طولانی داشتیم ولی الان بابام کمتر گیر میده ولی مامانم هنوز نمیدونه و گیر دادن هاش سر جاشه ولی من فکر میکنم میدونه ولی نمیخواد قبول کنه



یه مدته زده به سرم اصلا هیچی دیگه حالم نیست یاد این جمله افتادم که میگه (فاعل دنیاست ما هم هممون مفعول)



۳ماه و خورده ای تا کنکور مونده نگرانم تهران اون چیزی که میخوام قبول نشم اون موقع دیگه میشه قوزه بالا قوز



واسم دعا کنید





یادداشت های روزانه یک دزد

سایه اسکای - حق کشی

سایه اسکای - خواننده‌ی همجنسگرای ایرانی - دریافت فایل (۲مگابایت)

نیم بوسه



توی این پست میخوام درباره دو مطلب صحبت کنم







چند باری دوستان مختلفی اعتراض کرده بودند که چرا اینقدر زود به زود آپ می کنم



قبلا گفتم که ذهن من برکه ای هستش که ورودی های احساسی و فکری مختلفی داره و در حقیقت نیم بوسه ، خروجی این برکه ست



اخیرا که با فهیم صحبت می کنم ، میتونم بگم که این برکه ، حالا دو تا خروجی داره



راستش خوشحالم دوست هم احساسی مثل فهیم هست که با اون در مورد خیلی چیزها صحبت کنم



فهیم علاوه بر اینکه هم احساسمه و هم گرایشمه ، هم پوزیشن هم هستیم ! آخه گاهی موقع ها با پوزیشن متضاد هم نمیشه حرف هایی رو زد ؛ ولی دیگه با فهیم ، عین دو تا برادر ، در مورد هر چیزی که می تونه دغدغه آدمی با روحیات ما باشه ، حرف می زنیم



بنابرایم حجم زیادی از مطالب پست هایی با عنوان کلی " ورق پاره های دلم " و " خاطرات روزانه " کاهش پیدا کرده











مطلب دوم مربوط میشه به دوستانی که شاهد بودند که من جی بودنم رو به محمد ، آرمین ، پویا و آروین گفتم



ببینید میخوام بدون تعارف باهاتون صحبت کنم ، تا مبادا فردا روزی به هر آدم نفهمی بلند شید بگید که جی هستید و برای خودتون دردسر درست کنید



محمد : اینکه من تونستم به محمد جی بودنم رو بگم و اون اینطور راحت بشنوه و منو همونطوری که هستم قبول کنه ، یک سابقه دوستی و دمخوری پنج ساله پشت این قضیه بود



یعنی شناختی که محمد طی پنج سال از من پیدا کرده بود و اونقدر براش محترم بودم که تونستم راحت بهش بگم و اون راحت تر از اون ، ماجرا رو بشنوه







آرمین ، پویا : این دو نفر که هم کلاس های فعلی من هستن ، گی بودنه من رو شنیدن و به دلایلی که خواهم گفت منطقی قبول کردن و حتی تا اونجایی پیش رفتیم که باهاشون گاهی در مورد چیزهایی حرف می زنم که نمیتونم با گی ها بگم ! و اینش از همه جالبتره



اینکه چطور شد ، آرمین و پویا تونستن جی بودن منو بپذیرن ، می تونیم توی جملاتی که چند روز پیش آرمین گفت ، ریشه یابی کنیم



من به آرمین گفتم : فهیم میگه خوش به حالت دوستانی مثل آرمین و پویا داری که اینقدر راحت گی بودن تو رو قبول کردن



آرمین گفت : کسان دیگر هم می تونن همچین چیزی رو قبول کنن ، فقط بستگی به شخصیت و بروز رفتاری اون گی ای داره که میخواد چنین چیزی رو به دیگران بگه



اینکه آرمین گفت " کسان دیگه ای . . . " کمی اغراق آمیزه ، چون بعضی واقعا هستن که خیلی متعصب هستن و نمیشه اینجور چیزها رو پیششون گفت



ولی اینکه کسان دیگری هم که می تونن همچین چیزی رو بشنون و باهاش کنار بیان ، کم نیستن



خیلی وقت ها این ما هستیم که با رفتار و کردار ناموزون خودمون ، هموفوبیا (= همجنســـگراگریزی) رو قوت میبخشیم



آنچنان زمبل زیمبویی می زنیم که انگار میخواییم چه غلطی بکنیم



رفتارهایی از خودمون بروز میدیم که طرف رو وادار به تمسخر خودمون می کنیم



می دونم که سرکوب های فکری و احساسی زیادی داریم ، ولی گاهی باید یک چیزهایی رو تحمل کرد تا بشه به هدف بزرگتری رسید



به نظر من به جای اینکه عصیانی ابلهانه کنیم



به صورت تهاجمی ، کاری بکنیم که تصویر انسان های سوسول ، بی بند و بار و لا ابالی رو در ذهن دیگران نسبت به خودمون نقش بزنیم



بهتره اونقدر تلاش کنیم



به قله های موفقیت هایی برسیم



و اون موقع با قدرت و افتخار گی بودنه خودمون رو اعلام کنیم







پایبندی گی ها به عشقشون (به شرطی که با معیارهای درست انتخاب شده باشه) بسیار قویتر از پایبندی استریت ها به همدیگه ست



اینو با اطمینان میگم



اون وقت هایی هم که میبینیم جی ها به هم وفادار نمی مونن به این دلیله که از اول اشتباه انتخاب می کنن



اسم س.ک./س فرند رو میذارن عشق و بعد میگن شکست خورد







دوستان حواسشون باشه ، ما اولین نسل از همجنســـگرایان ایرانی هستیم که باید کاری کنیم ، نسل های بعدی ما ، دیگه مشکلات ما رو نداشته باشن



و درگیر مشکلات تخصصی تر بشن



ما باید راه رو هموار کنیم



باید درست فکر کنیم



درست تصمیم بگیریم



و درست زندگی کنیم







طریق کام بخشی چیست ترک کام خود کردن



کلاه سروری آن است کز این ترک بردوزی



No comments: