Monday, September 1, 2014

A Gay Couple From Iran

Another Year We Celebrate Together

امسال برای این که بخوام ببینم چند ساله که تولدت رو با هم جشن می گیریم،
باید حساب می کردم! باید فکر می کردم… می دونی این چقدر با ارزشه؟
امسال برای این که برات بنویسم، باید خیلی مسایل رو در نظر می گرفتم،
با خودم فکر کردم حتما بهت بگم که چقدر خوشحالم که تو رو دارم،
با تو آشنا شدم و با تو دل به آینده بستم… فقط با تو و نه هیچ کس دیگه.
 
امسال چیزی که دلم می خواد حتما بگم اینه که خیلی خوشحالم که گی هستم،
یعنی با تمام مشکلاتی که داریم، چه بین خودمون چه با اجتماع، اما هرگز،
هرگز حتی سر سوزنی دوست نداشتم “عادی” باشم. من عاشق اون تفاوتی
هستم که تو باشی. من از زندگیم (با تمام دوری ها و مشکلات) راضیم،
من عاشقانه تو و “عادی” نبودم رو دوست دارم. هیچ عشقی رو به قشنگی
عشق خودمون ندیدم (مگه تو فیلم ها!) هیجانی که از با تو بودن دارم، با
هیچ عشق استریتی قابل قیاس نیست…
بگذریم که کدوم استریتی (تو ایران) می تونه انقدر راحت با عشقش
تو خیابونا قدم بزنه، بره مسافرت، یک اتاق تو هتل بگیره، بره استخر!
و و و … اما فقط اینا نیست. من واقعا تو رو، عشق و زندگی آیندمون رو،
به هیچ راحتی ای، حاضر نیستم بدم.
عاشق همجنسگرا بودنم هستم،
عاشق و وفادار به عشقمون،
عاشق تو هستم،
عشق من.
Your lover,
Parhama
Happy BirthDay

No comments: