Thursday, March 26, 2015

سالنامه 1394 رنگین کمانی های ایرانی

سالنامه رنگین کمانی های ایرانی منتشر شد

سالی دگر و آغازی دگر در پیش است، در این ساعت های پایانی سال 1393 به رسم سال های گذشته سالنامه ای رنگین کمانی را با طرحی نو آماده کرده ایم که امید است به عنوان هدیه مقبول افتد و موجب رضایت شما گردد. 
با توجه به اینکه طرح امسال این سالنامه برگفته از آثار تاریخی و نمادین ایران زیباست، لازم به ذکر می دانیم که انتخاب تصاویر این آثار فقط بر اساس پراکندگی در چهار گوشه ایران بوده و نه هیچ برداشت دیگری. امیدواریم در سالهای آینده با استفاده از تصاویر دیگر آثار نمادین سرزمینمان، بتوانیم با بهره هرچه بیشتر از زیبایی های آن قدمی رو به جلوتر برداریم. 
سالنامه رنگین کمانی های 1394 را امسال هم می توانید در قطع A4 دریافت نمایید، این کار به علت راحتی آنانی انجام شده که می خواهند از این سالنامه پرینت گرفته و به دوستان خود هدیه دهند. 
امیدواریم روزگاری این سالشمار مقبول عام همجنس گرایان، تراجنسی ها و دوجنس گرایان ایرانی افتاده و زینت بخش تک تک اتاق ها و رایانه های آنها شود، لذا توصیه و خواهش ما این است که پس از دریافت فایل های این سالنامه آن را با در نظر گرفتن نکات امنیتی لازم پرینت گرفته و به دوستان نزدیک خود هدیه دهید تا هر کدام از ما نقشی حتی کوچک در احقاق حقوق خود و همدلی هر چه بیشتر اقلیت جنسی ایرانی ایفا کرده باشیم.


No comments: