Sunday, November 1, 2009

جمعه 8 آبان 1388


رادیو زمانه همه پرسی می کند

نظر دگرباشان در مورد زمانه

اولین رسانه ای که یک صفحه ی دائم به نوشته های دگرباشان جنسی اختصاص داده است، چیست؟




تنهایی

دیروز آرایشگاه بودم

البته با چهل دقیقه تاخیر رسیدم.تا اینکه کسی که ازش وقت گرفته بودم بیاد چند دقیقه نشستم

دو تا مرد جوون کنارم نشسته بودن یه آرایشگر جوون و خوشتیب هم داشت موهای یکیو کوتاه میکرد و مدل میداد

اون یارو اومدو منم نشستم

خب کلی در مورده مدل موهامو اینکه چقدر باید کوتاه بشن صحبت کردیم بعد هم شروع کرد

همین که نشسته بودم خیلیا اومدن

هی هم نگاه میکردن منم مجبور بودم قیافه ی بچه مظلوما رو بگیرم

خیلی عصبی شدم

بابا انقدر نگاه نکنین


جل پاره های بی قدر عورت ما

به یادآر
18 تیر به یاد آر
آنانی که نیرنگ کردند
و با فریب آمیختند
من و تو سیاهی لشکرشدیم
و قدرت همچنان در مدار دیکتاتوری باقی ماند
پینوشه راحت خوابید
گفتگوی تمدن ها شکل گرفت
سمپوزیمی از ماچ و بوسه
با عبای نازک
دیکتاتور می خندید به ریش من و تو
که دل به توبره پاره کنندگان بسته بودیم
که ایمانشان به آخور جاودانه بود
هیچ چاقوی دسته خوداش را بریده است
چاقوی که من و تو را قربانی کرد
و همه راه ها به ریش تراش منتهی شد
به لینک های زیر نگاه کنید

لینک 1

لینک 2

لینک 3


زندگی عشق مرگ


وقتی به یاد گذشته ها سرشک غم و حسرت گونه هایت را جولانگا سرسره بازی کودکانه خویش قرار میدهد

و گاه و بی گاه آه سردی از درون گر گرفته ات بر می آید

و دیدگانت به دور دستها خیره می شود

و آرزو های به دل مانده را مرور میکنی

و خاطرات خوش کودکی در ذهنت تداعی میشود ...

چاره ی کار چیست ؟!!!

! جز سکوت و فراموشی ؟


غریبه

امروز توي يه جمعي بودم كه بحثي شده بود روي بهشت و جهنم ، يكي از بچه ها يه ماجرايي رو تعريف كرد كه من حدودن 1سال پيش اونو شنيده بودم ولي خب ف برام جالب بود و تصميم گرفتم توي اين پست بذارمش ..

موضوع همون استاد دانشگاهيه كه از دانشجوهاش پرسيد:

آيا جهنم اگزوترم (دفع کنندهء گرما) است يا اندوترم (جذب کنندهء گرما)؟

اکثر دانشجويان برای ارائهء پاسخ خود به قانون بويل-ماريوت متوسل شده بودند که میگويد حجم مقدار معينی از هر گاز در دمای ثابت، به طور معکوس با فشاری که بر آن گاز وارد میشود متناسب است. يا به عبارت ساده تر در يک سيستم بسته،حجم و فشار گازها با هم رابطهء مستقيم دارند.

اما يکی از آنها چنين نوشت:

اول بايد بفهميم که حجم جهنم چگونه در اثر گذشت زمان تغيير میکند. برای اين کار احتياج به تعداد ارواحی داريم که به جهنم فرستاده میشوند.

گمان کنم همه قبول داشته باشيم که يک روح وقتی وارد جهنم شد، آن را دوباره ترک نمیکند.

پس روشن است که تعداد ارواحی که جهنم را ترک میکنند برابر است با صفر

برای مشخص کردن تعداد ارواحی که به جهنم فرستاده میشوند، نگاهی به انواع و اقسام اديان رايج در جهان میکنيم.

بعضی از اين اديان میگويند اگر کسی از پيروان آنها نباشد، به جهنم میرود. از آن جايی که بيشتر از يک مذهب چنين عقيده ای را ترويج میکند، و هيچکس به بيشتر از يک مذهب باور ندارد، میتوان استنباط کرد که همهء ارواح به جهنم فرستاده میشوند.

با در نظر گرفتن آمار تولد نوزادان و مرگ و مير مردم در جهان متوجه میشويم که تعداد ارواح در جهنم مرتب بيشتر میشود.حالا میتوانيم تغيير حجم در جهنم را بررسی کنيم: طبق قانون بويل-ماريوت بايد تحت فشار و دمای ثابت با ورود هر روح به جهنمحجم آن افزايش بيابد. اينجا دو موقعيت ممکن وجود دارد :

۱) اگر جهنم آهسته تر از ورود ارواح به آن منبسط شود، دما و فشار به تدريج بالا خواهند رفت تا جهنم منفجر شود.

۲) اگر جهنم سريعتر از ورود ارواح به آن منبسط شود، دما و فشار به تدريج پايين خواهند آمد تا جهنم يخ بزند.

اما راه حل نهايی را میتوان در گفتهء همکلاسی من ترزا يافت که میگويد: «مگه جهنم يخ بزنه که با تو ازدواج كنم!» از آن جايیکه تا امروز اين افتخار نصيب من نشده است (و احتمالاً هرگز نخواهد شد)، نظريهء شمارهء ۲ اشتباه است:

جهنم هرگز يخ نخواهد زد و اگزوترم است.


No comments: