Saturday, January 2, 2010

جمعه 11 دی ماه 1388



آفتابگردون سفید

عاشقانه - ویرانه

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد

ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت

ویرانه دل ماست که با هر نظر دوست

صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت

سپهر مساکنی

در راستای بیانه ی جدید موسوی/اخلاق مراقبتی به جنبش بازگشت/در دعوای دو زن که ادعای مادر بودن بر کودکی را دارند زنی از کشیدن دست کودک منصرف می شود که مادر است/جنبش با أرامش ادامه می یابد

عصیان

با همین چشم ، همین دل
دلم دید و چشمم می گوید
آن قدر که زیبایی رنگارنگ است ،‌هیچ چیز نیست
زیرا همه چیز زیباست ،‌زیباست ،‌زیباست
و هیچ چیز همه چیز نیست
و با همین دل ، همین چشم
چشمم دید ، دلم می گوید
آن قدر که زشتی گوناگون است ،‌هیچ چیز نیست
زیرا همه چیز زشت است ،‌ زشت است ،‌ زشت است
و هیچ چیز همه چیز نیست
زیبا و زشت ، همه چیز و هیچ چیز
وهیچ ، هیچ ، هیچ ، اما
با همین چشم ها و دلم
همیشه من یک آرزو دارم
که آن شاید از همه آرزوهایم کوچکتر است
از همه کوچکتر
و با همین دل و چشمم
همیشه من یک آرزو دارم
که آن شاید از همه آرزوهایم بزرگتر است
از همه بزرگتر
شاید همه آرزوها بزرگند ، شاید همه کوچک
و من همیشه یک آرزو دارم
با همین دل
و چشمهایم
همیشه












نیم بوسه


شاهزاده قصه من

خيلي وقت بود ميخواستم اين ابيات رو اينجا بنويسم ولي فرصت نمي كردم بگردم پيداشون كنم ولي امروز يكي از دوستان عزيز اينترنتيم توي پست قبلي اينو به صورت كامنت برام گذاشت



به مجنون گفت روزی عیب جویی

که پیدا کن به از لیلی نکوی

که لیلی گر چه در چشم تو حوری است

به هر جزئی ز حسن او قصوری است

ز حرف عیب جو مجنون برآشفت

در آن آشفتگی خندان شد و گفت

اگر در دیده مجنون نشینی

به غیر از خوبی لیلی نبینی

تو کی دانی که لیلی چون نکویی است

کزو چشمت همین برزلف و رویی است

تو قد بینی و مجنون جلوه ناز

تو چشم و او نگاه ناوک انداز

تو مو بینی و مجنون پیچش مو

تو ابرو٬او اشارت های ابرو


مي دونم خيلي هاتون ميگين اين محمد كيه كه اين پسره اينجوري داره براش غش و ضعف ميره

حتي بعضي ها توي روي خودم هم اينو گفتن و جالب اينكه حتي خود محمد هم خودش اينو چند باري گفته

در مقابل اين سوال ( حتي اون موقعي كه خود محمد پرسيد ) من هاج و واج موندم

اصلا اون فرآيند ذهني كه منجر به اين سوال ميشه رو نمي فهمم

خب بهتره يكبار براي هميشه اين قضيه رو فيصله يدم

از اين سوال شروع مي كنم كه « من از مرد زندگيم چي ميخوام ؟ » اگر به اين سوال جواب بدم ابهامات زيادي برطرف ميشه

من از مرد زندگيم ميخوام كنارم باشه

منو از خودش جدا نبينه

نياد ناراحتي هاشو با من و خوشي هاشو با يكي ديگه قسمت كنه

خيانت نكنه و اهل الواتي نباشه

از اون كسايي نباشه كه به من ميگه دوست دارم ولي دو روز بعد ابراز عشق ميكنه به هر ناكسي

عشق و احساس رو با اون چند دقيقه آميزش جنسي تباه نكنه و عوضي نگيره

با اراده باشه

كله شق باشه !! البته با آميزه اي از عقل و منطق

مهربون باشه

با حوصله باشه

آدم خودساخته اي باشه

بتونه توي اون فرآيند اشتراكي زندگي ، كنار شريك زندگيش تلاش كنه براي ادامه دادن

شريك زندگيشو از خودش بدونه

در مقابل مشكلات به جاي اينكه خودشو ببازه ، با اراده و استواري به كمك شريكش براي حل مسائل اقدام كنه

خب حالا برداشت خود من اينه كه يك مردي مي تونه اين خصائص رو داشته باشه

يا به عبارت ادبياتي يه شاهزاده با اسب سفيد !!! حالا طبق برآوردهاي من اون شاهزاده كسي نيست جز محمد

محمد كه مرديش و مردونگيش سجده گاه منه

مهربونيش آرام بخش وجودمه

ولي با اين توصيفات اون منو فقط يه دوست صميمي ميخواد نه بيشتر

چون اصلا گي نيست

توي برنامه زندگيش براي آينده ، من هيچ جائي ندارم

اون ظاهرا فقط يه نفره

ولي همين يه نفر تمام دنيايه منه

تمام قلب و روحم با عطر اون پر شده

هر چي هست در دلم ، اونه و جز اون نيست

گاهي شيطوني ميكنم

توي خيابون چشم چرووني ميكنم

ولي آخرش وقتي به درون خودم رجوع مي كنم فقط و فقط محمده


پسر تنهای خسته

بیانیه شماره 1 پسر تنهای خسته

با سلام و تسلیت !
نظر به اینکه در طی چند ماه اخیر شاهد تحرکاتی از جانب پاره ای عوامل فریب خورده و قرار گرفتن هرزنظراتی به عنوان "خسته گی" (نظر) برای مطالب نوشته شده توسط بنده در این وبلاگ بوده ام ، علی رغم اعتقاد قلبی اینجانب به آزادی بیان حداکثری و سانسور حداقلی !!! به منظور برون رفت از بحران موجود ، از این پس ناچار به برخورد قاطع و به دور از هر گونه ملاحظه ی سیاسی و حذف کامل و اعدام نظراتی هستم که حاوی هر نوع مطلب تحریک کننده از انواع ذکر شده ی ذیل باشند و در این زمینه هیچگونه مماشاتی انجام نخواهد شد !!!

۱ - با نظراتی که به معمولا به عنوان اولین نظرات خوانندگان و از سوی فریب خوردگان! وبگردهایی که در پی افزایش آمار بازدیدکنندگان وبلاگ های وابسته به عناصر بیگانه ی خود از طریق سرکشی به وبلاگ های تازه به روز شده و نظرپراکنی با جملات از قبیل "وب خوشگلی داری ، به منم سر بزن!" ، "وب باحالی داری ، اینم آدرس منه ، منتظرتم!" ، "سلام پسر تنهای خسته ، چرا اینهمه تنهایی ؟؟؟!!! ... بیا تو وبلاگ من تا حالت جا بیاد!" ، "آره باهات موافقم ، به منم سر بزن" و ... درج می شوند (و نشانه ی عدم شناخت فتنه گران از روح وبلاگنویسی و نظردهی می باشد و یکی از بدترین انواع توهین به مطالب نویسنده می باشد(به دلیل آنکه آن عوامل حتی زحمت خواندن چند سطر از مطلب را به خود نمی دهند!)) به شدیدترین وجه برخورد و از طریق شناسایی و حذف نظرات زردشان ، ساختار شکنان سر جایشان نشانده خواهند شد !
۲ - نظرات تبلیغاتی که از سوی برخی اجانب به منظور تطمیع و تحریک سایر نظردهندگان با شعارهای انحرافی از قبیل "فقط با روزی ۲ ساعت کار کردن در اینترنت ماهانه ۵۰۰ حداقل هزار تومان درآمد کسب کنید!" یا "کلیک کنید ، ثروتمند شوید!!!" بلافاصله حذف خواهد شد . ضمنا بنده به سران فتنه توصیه می کنم که هر چه سریع تر بیدار شده و به جای تحریک آشوبگران ، روش های خارق العاده ی کسب درآمدشان را به اطلاع وزارت کار و امور اجتماعی (وابسته به دولت خدمتگزار!!!) برسانند و ۵۰۰ هزار تومان وام کارآفرینی (بلاعوض!) دریافت کنند !
۳ - نظراتی که حاوی اَشکال ساخته شده با کاراکترهایی مانند * ، # و ... بوده و بیانگر نیت سوء سازندگان آن ها و عقده های دوران کودکی شان می باشد (که اگرچه بعضا زیبا هستند ، اما هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!) بدون هیچ ملاحظه ای حذف خواهند شد .
۴ - اشعار و جملات بعضا بی ربطی که نشانگر فاصله گیری عناصر وابسته از ارزش های واقعی نظردهی می باشند ، از نظر اینجانب مطرود بوده و قابل اغماض می باشند .
۵ - هر نوع نظر حاوی پیشنهاد دوستی و آشنایی که در بخش نظرات (ولو به صورت خصوصی) درج شود نادیده تلقی و حذف خواهد شد . از برادران ارجمند تقاضامندم اینگونه مطالب را صرفا از طریق "البريد الإلكتروني!" (email) و با ذکر مشخصات کامل خود و الصاق عکس تمام رخ رنگی (با حفظ شعائر!!!) در میان گذارند .
۶ - هر نوع نظر احتمالی حاوی مطالب خِلاف اخلاق یا خِلاف شرع و عرف بلافاصله حذف و در صورت شناسایی مسببین کوردل با آن ها برخورد قاطع و حداکثری صورت خواهد گرفت !!!

Tail : مطمئنم که نوشتن این پست آب در هاون کوبیدن بوده ، چون کسانی که این به این رفتار می پردازن حتی نیم نگاهی به محتوای مطلب ندارن و اصولا هدفشون چیز دیگه ایه ، میگید نه ؟؟؟ اولین نظر این پست رو حذف نمی کنم تا بهتون ثابت بشه !

2 comments:

امیر و حسین said...

لطفا وبلاگ ما را هم به لیست اضافه کنید!

آرش said...

http://cellulc.blogspot.com/