Tuesday, January 19, 2010

یکشنبه 27 دی ماه 1388


نیم بوسه

دیروز صبح اولین امتحانم بود که تقریبا گند زدم

بعد از ظهر رفتیم بوفه هنر و همونجا " سانلی " که دوست همکلاسامون بود ، اومد

دختری که یه نموره شاس میزد ولی دلش مثل دل بچه ها بود

قبلا هم ۲۳ آذر ( توی مراسم روز دانشجو ) دیده بودمش و از همون روز خیلی راحت باهاش حرف میزدم

انگار دوستی رو دیدم که سالهاست میشناسمش

اصولا من با دخترا خیلی راحتم

چون خودمو یکی از جنس اونا حس می کنم

ممکنه حتی اگه پاش بیفته ساعت ها بشینم در مورد چیزهای که مورد علاقه اونهاست حرف بزنیم

از مدل کیف و کفش گرفته تا رژ لب و کرم صورت و . . . ولی خب به دلایل زیادی تا حالا همچین حالتی پیش نیومده

خلاصه دیروز سانلی فیلم " سنگسار ثریا " دستش بود

فیلمی که شهره آغداشلو بازی کرده و در مورد سنگسار یک زن مسلمانه

فیلمی که حدود چند ماهی میشه دربدر دنبالش بودم

سر همین ، سانلی شماره منو گرفت و من هم شماره اونو

البته شماره دوستای دیگه رو هم که نداشت ، گرفت

تا تبادل فیلم ، کتاب ، شعر و . . . داشته باشیم

بچه ها که از هم جدا شدن

من موندم و اون همکلاسم که میدونه من گی ام

دو تایی جلوی فنی نشسته بودیم

که صحبت شانلی شد و . . . یهو با لحنی موزیانه و آب زیرکاهانه ! برگشت گفت : پسرجون مثل اینکه از سانلی خوشت اومده ها

همون لحظه اول انگار منو برق گرفت

گفتم آخه چرا چرت و پرت میگی

تو که میدونی من گی ام

تو دیگه چرا آخـــــــــــــــــــــــــه

چرا تا با یه دختری کسی گرم میگیره خیال می کنید از اون خوشش اومده

حالا جالبه دو تا دوستی داره که ورودی پارسال هستن و شدیدا س /کــس/ی طوری که هر هفته معمولا یه برنامه ای دارن ! دیروز داشتن شوخی های بی مزه ای می کردن که من خجالت کشیدم ، که دارن به یه دختر همچین حرف هایی رو بی پرده میزنن

سر همین حرف دوباره این همکلاسم یه بحثی رو پیش کشید که قبلا هم مطرح کرده بود

گفت : شاید ... آخه ... ، بزار برات از روانشناس یه وقت بگیرم

گفتم چی شاید ؟! چرا نمی تونی قبول کنی که من گی ام

برگشت گفت : آخه دوستی که پسر خیلی خوبیه و باهاش در ۹۹ مورد از ۱۰۰ مورد می تونید حرفهای همو بفهمید آدم دوست داره توی اون یک مورد هم عین هم باشید

منظورش این بود که اگه من گی نیودم و استریت بودم در مورد دختر جماعت و حس جنسی به اونها هم تفاهم داشتیم

ازم پرسید : تو نمی خواستی من عین تو گی بودم

گفتم : تو نه ، ولی خیلی دوست داشتم دوستان گی ای هم داشته باشم که بتونم باهاشون در مورد یک سری مسائل که اصلا نمیشه با شما اسنریت ها مطرح کرد ، مطرح کنم

مثلا وقتی من دارم یه پسری رو نگاه می کنم که به نظرم جذابه ، بتونم در موردش با دوستم حرف بزنم همونطوری که شما در مورد دخترا با هم گپ می زنید

ازم پرسید ببینم یعنی تو وقتی یه کــــس !!! می بینی ( توی فیلم یا عکس یا . . . ) هیچ حسی بهت دست نمیده

گفتم : یه چند باری که بچه ها داشتن فیلم میدیدن ، تا وقتی فقط زن توی صحنه بود من هیچ حسی نداشتم انگار دارم به دیوار نگاه می کنم

ولی وقتی مرد وارد صحنه میشد هیجانات من شروع میشد

اینو که گفتم یهو جا خورد

اصلا نمی تونست درک کنه این چیزیو که میگم

بیچاره خب حق داره

به قول اون یکی همکلاسم ، در این موارد از دو دنیای متفاوت هستیم

خلاصه یه کمی هم بحث محمد شد

و این همکلاسم گفت : به خاطر من ، یکبار از روانسناش وقت بگیرم ، بریم پیشش

بهش گفتم باشه ولی وقتی بعدا فکر کردم دیدم وقتی خودم از ته دل نخواستم با روانشناس صحبت کنم این مشاوره هیچ فایده ای نخواهد داشت

چون کافیه اون روانشناس یه کمی شاس بزنه و یا آدم مذهبی ای باشه مطمئنا باهاش بازی می کنم و ذهنشو به بازی می گیرم ، کاری که خیلی راحت از دستم بر میآد ولی از این کار متنفرم که مجبور به این کار بشم

بعد این حرف ها ، اون همکلاسم با دوستش از دانشگاه رفتن

منم زدم بیرون و به محمد یه اس ام اس دادم که اگه دانشگاشون باشه برم پیشش

محمد گفتش که داره با دوستاش مسأله حل میکنه

دیدم اینجوریه

رفتم وسائلم رو انداختم خوابگاه رفتم یه سری به خاله ام بزنم

خاله ای که خیلی بهش احساس نزدیکی می کنم

آخه تا اونجائیکه شنیدم حوونیاش عاشق یکی بوده و حتی با اون نامزد هم کرده ولی به دلایلی که هیچکس خبر نداره همه چیز به هم ریخته

بعد از چند سال با یه مرد مونگل ازدواج کرده ( این چرا نمی دونم ؟!!! ) تا بلکه سایه یه خری بالا سرش باشه

خلاصه رفتم بهش سر زدم و یه نیم ساعتی نشستم

همین وقتا بود که یه اس ام اس دیگه از محمد اومد که میره خوابگاه استراحت کنه و بعدش تمرین حل کنه و اگر تموم کرد منو میخبره !! منم گفتم : قربونت برم به درست برس ، گود لاک

ساعت ۵:۳۰ میشد که یک مسیر طولانیه پیاده روی رو شروع کردم

مثل روزای دیگه ، عین دیوونه ها راه افتادم تو خیابونا و نهایتا ساعت ۷ ، طبق معمول ، جلوی خوابگاه محمد اینا به گل نشستم !

تا ساعت ۸ نشستم روی صندلی بلوار

در این بین یه اس ام اس هم به محمد دادم : قربونت برم شام چیکار میخوایی بکنی ؟ می خوایی چیزی برات بگیرم بیارم ؟ " تا ساعت ۸ هیچ جوابی نیومد

از طرفی نمی خواستم کاری کنم که محمد معذب بشه

مثلا مجبور بشه بیاد بیرون

و توی محضور گیر کنه

برای همین هیچ تماسی باهاش نگرفتم و نگفتم جلوی خوابگاشون نشستم

ساعت ۸ راه افتادم رفتم سمت خوابگاه و همین حوالی ، بعد از حدود ۴۰ دقیقه محمد اس ام اس داد که گویا مشغول گرم کردن شامش بوده و یادش رفته جواب بده و " سی یو انشاء الله " منم براش آرزوی موفقیت کردم

برگشتم خوابگاه یه دوشی گرفتم

یک قسمت از سریال فرار از زندان رو دیدم که باز هم دیدن فرناندو سوکری که با نامزدش معاشقه میکرد کل دنیام رو به هم ریخت

بعدش هم گرفتم خوابیدم

همین که هست

-----

کله پاک کن

پیش در آمد: از این که آیکان های یاهو از داخل صفحه بیرون پریده اند عذر می خواهم… چه می شود کرد، وردپرس است دیگر! اسلام دست و پای ما را بسته.

جدیداً مد شده که همه داخل وبلاگ هایشان لیست بهترین فیلم های سال و دهه و تاریخ و امثالهم را ردیف می کنند. ما هم خواستیم از قافله عقب نمانیم اما برای اینکه ثابت کنیم ما تومنی صنار با بقیه فرق داریم فیلم را می کنیم موسیقی و بهترین را می کنیم چیز دیگری که در ذیل خواهد آمد! party

یکی از عزیزان که خیلی زیاد پیش ما تشریف می آورند و به اصطلاح لنگر می اندازند don't tell anyone یا به عبارتی قدم می گذارند روی تخم چشم ما oh go on، تازگی از بنده پرسید که چه آهنگ هایی را بیشتر گوش می کنم. من هم گفتم: چه می دانم! I don't know کسی که بالغ بر یک ترابایت و بیشتر از بیست هزار آهنگ روی هارد و دی وی دی و سی دی داشته باشد دیگر حساب این چیزها از دستش در می رود! اما این عزیز بی خیال نشدند و برای مسخره کردن ما هم که شده با هوش سرشار خودشان متوجه شدند که اینجانب اکثراً از ویندوز مدیا پلیر و libraryاش برای پخش MP3هایم استفاده می کنم. در library این برنامه شما می توانید آهنگ ها را بر اساس تعداد دفعات play شدن ردیف کنید و این عزیز هوشمند! با MP3های روی هارد دیسک بنده همین کار را کرد. توضیح مبسوط: مبرهن است که این شمارش از آخرین نصب ویندوز آغاز می شود و تنها برای آهنگ های موجود در library صادق است. توضیح مبسوط تر: برای دانلود آهنگ ها روی لینکشان کلیک کنید! tongue

نتیجه چیزی شبیه به گریه بود. I don't want to see کسانی که اکثراً خواننده مورد علاقه ام ذکر می کنم همگی قعر جدول سقوط کرده بودند و یک آهنگ های شاخداری هم صدر جدول رفته بودند… حالا چرایش را عرض می کنم خدمتتان. فعلاً برویم سر لیست.

در صدر جدول، آهنگی است به نام «قسطنطنیه نه، استامبول!» (یا Istanbul, not Constantinople) از They Might Be Giants. برای اینکه دستتان بیاید که این آهنگ در چه مایه هایی می چرخد، بگذارید درون مایه اش را برایتان توضیح بدهم (هر چه باشد ما ایرانی ها به زور هم که شده داخل هر چیزی یک مفهوم و درون مایه ای پیدا می کنیم) مضمون این آهنگ این است که: «قسطنطنیه نه، استامبول. دیگه استامبول شده، قسطنطنیه نیست. خیلی وقته که قسطنطنیه از بینمون رفته. می خوام برم قسطنطنیه. نه دیگه نمیشه بری قسطنطنیه. دیگه قسطنطنیه ای نیست. شده استامبول!» big grin

البته فکر کنم اصل آهنگ یک چیز traditionalی بوده اما این ورژن این ها خیلی خداست.

خب گزینه ی اول زیاد مایه ی خجالت نبود. smug اما دوست گرامی گیر دادند که پس چی شد radiohead؟ Bjork؟ Velvet Underground؟ ای بابا Jeff Buckley کو پس؟! thinking

بنده هم کمی اهم اهم کردم و گفتم «خب من دیگه آهنگ های اینا رو «قورت» دادم از بس که شنیدم. هر کدوم رو احتمالاً بیشتر از دویست سیصد بار گوش دادم… دیگه ملکه ذهنم شدن… نمیشه که همین طوری الکی برم سر وقتشون! باید مودش بیاد!»nerd

بعدی آهنگی از یکی از گروه های جدیدالکشفم یعنی Keane بوده به اسم A Bad Dream که با اختلاف تنها یک بار کمتر play شدن در جایگاه دوم قرار گرفته. خیلی خیلی خیلی آهنگ قشنگی است! آدم قلبش مالامال از احساسات قیلی ویلی می شود. love struck ملاحظه بفرمایید خودتان!

گزینه ی سوم باعث شد رفیقم مقادیر متنابهی روی مخم بکوبد و فحش نثارم کند feeling beat up: Girls Just Wanna Have Fun از Miley Cyrus!! it wasn't me البته اصلش مال Cyndi Lauper است ولی این بچه کارش را درست انجام داده… cool با این حال ما همچنان عرق شرم می ریزیم که هنوز با این آهنگ بالا پایین می پریم! shame on you dancing

آهنگ بعدی: Judge Yr’self از Manic Street Preachers. برای وقت هایی که اعصابم خرد و خاکشیر است و نیاز به تخلیه ی روانی و مقادیر متنابهی فریاد جگر خراش! دارم. rock on! که خب جدیداً زیاد اعصابم خرد و خاکشیر شده و این آهنگ حسابی بالا آمده! درباره ی «ما» هم اتقاقاً خیلی مصداق دارد. خصوصاً آنجا که می گوید: Find your truth, Face your truth, Speak our truth, be your truth یا اصلاً همان قسمت Judge yourself اش که یعنی جنابعالی گه می خوری به خودت اجازه می دهی درباره من قضاوت کنی! waiting

در همان رتبه ی قبلی For What It’s Worth از Placebo قرار دارد که آن هم برای مواقع بی اعصابی و با اعصابی مفید فایده است. تازه اعضای گروه هم همکار خودمان!! هستند. bug چی از این بهتر!

یک پله پایین تر باز یک آهنگ از Miley Cyrus قرار دارد و دوست عزیز دوباره شروع می کند به کوفیدن به سر بنده. loser خب تازه آلبومش را گرفته بودم و داشتم experiment می کردم! چه کارمان دارید بابا جان.

در همان رتبه دو آهنگ از Keane جدیدالکشف به نام های Bend and Break و Is It Any Wonder قرار دارند. فعلاً که با Keane حال می کنیم اما یک حس غریبی به ما می گوید این گروه آخرش به همان سرنوشتی دچار می شود که Coldplay دچار شد: تا وقتی داغ است حال می دهد و بعد از چند وقت یکنواخت می شود و می رود همان جایی که عرب نی انداخت! not listening

مقام بعدی Uprising آهنگ جدید از Muse است که خب آن هم اول اول ها خوب حال می داد و الان به عنوان جانشین زاناکس وظیفه ی القای خمیازه را به نحو احسن انجام می دهد. yawn

آهنگ بعدی را بگویم مرغ پخته هم می خندد. chicken این حرف را می زنم چون خودم هم حسابی به حال خودم خندیدم. You Belong With Me از Taylor Swift. raised eyebrows قبل از اینکه وبلاگ را ببندید همین جا اضافه کنم که بالا آمدن این آهنگ در لیست دلیل دارد و بی خود نیست. cool آن You belong with me که من موقع پخش این آهنگ می شنوم با آن You belong with me که تیلور سویفت خوانده زمین تا آسمان فرق دارد: اول اینکه چیزی که من می شنوم هارد راک است و پاپ کانتری نیست! surprise بعد هم اینکه خواننده اش مرد است!! surprisesurprise یعنی آهنگ در نهایت گی تم است: خواننده (یا یک آقایی) به دوستش می گوید ای بابا این چه دوست دختریه که داری… حیف پسر به این خوبی، ماهی، با این لبخند قشنگ نیست؟ یو بیلانگ ویت می! و باقی قضایا!!whistling

این توضیحات باعث می شود که رفیق ما چشم غره اش را تمام کند و بفهمد مشکل کلاً از بالاخانه است. straight face مخصوصاً اینکه مقام بعدی شکر خدا آهنگی از Oasis است و ما سرفراز می شویم thumbs up: The Shock Of The Lightning. که بنده دو سال است (یعنی از وقتی طرف آهنگ را خوانده!) دارم مداوم بهش گوش می دهم و هر روز یک چیز جدیدی داخلش کشف می کنم! یادش بخیر. اولین بار این آهنگ را در مرحوم VH1 شنیدم. crying چقدر هم کلیپش creative بود… هی هی روزگار!

مقام بعد Bitter Tears و Kick از INXS هستند که خواننده ی مرحومش حسابی کیس است و سه چهار تا عکس مکش مرگ مایش هم روی دک و دیوار اتاقم چسبیده. love struck

در همان رتبه Future Love Paradise از Sealwhistling (که بنده خیلی سریع آهنگ را اسکرول می کنم که رفیق جان اسمش را نبیند و کتکمان نزند!) و Sola Sistim از Underworld. خیلی ها این آهنگ دومی را از فصل فکر کنم سومِ Queer As Folk یادشان است. آن جا که جاستین که دوست پسرش بهش خیانت کرده تنها و غمگین داخل بار نشسته و با لیوانش بازی می کندsigh که برایان بی شعور هم یکهو پیدایش می شود و برایش تیکه می اندازد phbbbbt و اعصابش (و اعصابم!) را بیشتر از قبل خط خطی می کند.angry

از اینجا کم کم آهنگ های پدر مادر دار بیشتر می شوند.whew! دو آهنگ از Alanis Morissette به نام های So-Called Chaos و 21Things I Want In A Lover. این خانم به شدت عشق است و آلبوم Jagged Little Pills اش هم خداست. kiss منتها آن قدر در شنیدن این آلبوم زیاده روی کردم که الان به ته جدول سقوط کرده! shame on you

آهنگ های بعدی Helpless از پدر جف، یا Tim Buckley هست love struck و Switch Off The Moments از Dolores O’Riordan خواننده ی سابق The Cranberries.

مقام بعدی با What difference Does It Make از آنِ The Smiths است. البته Song Of The Magician و She Is از Tim Buckley هم همان جا هستند. love struck

بعد، Jezebel از آلبوم جدید Depeche Mode، و Afterglow از آلبوم آخر INXS که خواننده ی جدیدی بعد از مرگ مایکل هاچنس آورده اند و خب، من دست و دلم فقط به همان مایکل می رود! straight face این آهنگ هم اول هایش می چسبید ولی با گذشت زمان تبدیل به همان جانشین زاناکس شده است.sleepy در همان رتبه Not Fair از Lilly Allen قرار دارد که آهنگ بامزه ای است، Flowers، Gotta Stay High و You Get What You Give از گروهی که سال 98 تنها یک آلبوم (یک آلبوم توپ!) بیرون دادند و بعد دیگر کونشان نشد آلبوم بیرون بدهند!rolling eyes یعنی New Radicals. بعلاوه Harvest Moon که هیچ وقت کهنه نمی شود از Neil Young، blushing که جایش روی سر همه ی ماست… حتی شما دوست عزیز!

در همان رتبه Riverman معروف از Nick Drake افسانه ای که لینکش را قبلاً گذاشته ام و دیگر نمی گذارم چون اینجا جایش نیست! shame on youThe Fragile از Nine Inch Nails و Everlasting Gaze از Smashing Pumpkins برای مواقعی که اصلاً اصلاً اصلاً اعصاب ندارم!rock on!Grace از Jeff Buckley هم همین جاست و از آن آهنگ هایی است که بعد ازسه چهار سال گوش دادن هنوز کهنه نشده.love struck

مقام های بعدی Breakout و Learn To Fly از Foo Fighters، و Broken Homes آهنگ خوف و بی نظیر از Tricky worried و The Black Angel’s Death Song و Venus In Furs آهنگ های خوف و فراتر از بی نظیر از Velvet Undergroundnail biting، یکی دو تا آهنگ از گروه a-ha!!whistling، از آن طرف Hand In My Pocket و You Learn از Alanis Morissette، و Girls and Boys از The Blurdancing، و Mr. Brightside از The killers، آهنگ خودمان یعنی گوسفند! یا Sheep cowاز Pink Floyd، و Sour Times و This Life از Portishead، و Breakin’ Dishes از Rihanna!! I don't want to see (خدا من را ببخشاید!)، I’m Afraid Of Americans و Outside از David Bowie، و Juicebox و Meet Me In The Bathroom از The Strokes و یک آهنگ بی نام خفن از یک آلبوم بی نام خفن از گروه Sigur Ros که فکر کنم تراک 4 (می بخشید که لینک بهتری برای دانلود پیدا نکردم) باشد. یعنی اسم آهنگ، آهنگ تراک 4 است! big grin فکر کنید یک بابایی یک آلبوم از 12 آهنگ بسازد و نه برای آهنگ ها اسم بگذارد نه برای آلبوم، و اشعارش هم که شما فکر اول فکر می کردید به زبان ایسلندی باشد، در واقع Gibberish یعنی زمزمه های گنگ و بی معنی باشند که به هیچ زبان دنیا هیچ معنی ای ندارند… بابا پست مدرن!! hypnotized

لیست که به اینجا می رسد دیگر این قدر پت و پهن می شود که در هر رتبه ده بیست تا آهنگ هستند و به همین علت بنده بی خیال می شوم. rolling eyes با عرض شرمندگی از غیبت خیلی از بزرگان در آهنگ های خیلی play شده ی ویندوزمدیای ما، praying امید است از آهنگ های لینک شده لذت ببرید و اگر هم نبردید فدای سرم! آهنگ های لینک نشده را هم اگر خیلی علاقه مندید می توانید در همان سایت search و دانلود کنید. thumbs up

پانوشت: اینجاست که آدم فضولی اش گل می کند که ببیند بقیه چی زیاد گوش می دهند! raised eyebrows بنده این 5 نفر را دعوت می کنم: باران (اگر همچنان وبلاگش اعتصاب هست می تواند روی پسر بنویسد!)bring it on، بهراد نویسنده ی وبلاگ آبی آسمانی، هاملت نویسنده ی وبلاگ طعم زندگی، خرمگس نویسنده ی خانقاه، و مهندس خسته. درباره ی این آخری: ای مهندس خسته! این دعوت را جدی بگیر، که خواهرت پیش من گروگان است! devil

قانون مانون هم نمی خواهد. جز اینکه: حتماً آهنگ هایی را که زیاد گوش داده اید (لااقل 10 تا) را نام ببرید. آهنگ های چیپ را سانسور نکنید shame on you(مثل من که نکردم!) و آهنگ هایی که دوست داشتید زیاد گوش داده بودید را هم الکی ننویسید!phbbbbt کلاس نگذارید و صادق باشید (همین یک بار چیزی ازتان کم نمی شود big grin) مثلاً من برای پیدا کردن آهنگ های زیاد play شده از لیست های ویندوزمدیا پلیر استفاده کردم… هر کس هر روشی دوست دارد برای پیدا کردن آن ها انتخاب کند ولی خالی نبندید لطفاً!

رنگین کمان - زرشک

روحم شاد!

خوب که چی؟حالا مثلا امتحانای تخمیم هم تموم شد نتیجشم بد نشد
انتخاب واحد تخیلی ترم بعد رو هم انجام دادم،نه اصلا مدرکمو گرفتم که چی خوب؟الان منم مثه آبجیم شدم بچه خوبه(البته اگه بدی هامو نادید بگیرن)
آهاااااااا اصلا این بدی های من خبیس چیه؟
1.چرا همش با دوستات(مخصوصا جی اف و امثالهم)بیرونی؟
2.چرا همش سرت توو این لعنتیه؟(پی سی)
3.چرا انقدر اس ام اس میدی؟
4.چرا انقدر توو اینترنتی، چشماتو نگاه کن مثله خون آشام شدی
5.خسته نمیشی انقدر بازی میکنی
6.(با صدایی رساتر از صور)پپپپپپااشوووو قرصاتووووو بخور
7.بابا تو هم جز این خونواده ای ازون لونه مرغت(اتاقم)بیا پیش ما
8.انقدر این آشغالارو(فست فود)بخور تا سرطان بگیری
9.انقدر این موزیکای غمگین رو گوش نکن
10.چرا انقدر دوستات زیادن تا اینجا 10تاشونو من میشناسم که همش بیرونی...
................
وای بخدا کم نیست که بگم و بفهمید من چقدر بچه ی بدی ام
آهای مامان جونم انقدر مهربونی انقدر به فکر سلامتی منی فرت فرت منو میبری دکتر ،جای این کارا یه نگاه به وضعیت دل ته تغاریت بنداز!به خدا اگه منم مثله اون دختر خوبت عاشقه یه پسر میشدم حتی از اون هم آس و پاس تر،تمام سعیتو میکردی بهم برسیم
اما چرا، حالا که عاشق یه دخترم و میدونی 1سال و نیم بیتابشم،چشماتو بستی و سوت میزنی؟
یادته بهم چی گفتی؟آره یادته اما بازم سوت میزنی
هی هی هی مامانجونم تو که از مادری هیچی کم نزاشتی چرا روحم و عشقمو ازم گرفتی؟چرا؟ چون 2تا بچه بیشتر نبودیمو ته تغاریت عزیزتر بود؛ترسیدی ازت دور بشه و دق کنی
مامانم مگه اونموقع که میخاستی من بیام پیشت؛نمیدونشتی بزرگ میشم باید ازت جدا بشم؟میدونم که میدونستی اما امیدت این بود که میره و با خونوادش میاد پیشم عصای دستم میشه
مامانم خانواده چیه؟یه غول تشن که اسمش توو شناسنامم باشه و فامیلیش فامبله بچم؟واسم پول و راحتی بیاره منم واسش غذا بپزم و خدمات دایمی
پس آرامشم رو از کجا تامین کنم؟از عکسای عشقم یا تحمل وجود اون غول تشن؟
نه مامانم تو دیگه اون مامانم نیستی که هرچی کلمه و ضرب المثل فارسی رو ازش میپرسیدم خیلی تپل توضیح میداد
تو دیگه مامانم نیستی که وقتی خواب بودی واسه خوشحال کردنش صندلی میزاشتم زیر پام تا دستم به شیر آب برسه و قبل از اینکه بیدار شی ظرفهارو بشورم تا تو ذوق کنی و توو دلت فشارم بدی
دیگه مامانم نیستی که هرشب از خدا با گریه میخواستم تورو بفرسته مکه!
چرا انقددر ازم دور شدی؟چرا چون به دخترا علاقه دارم؟آخه بی انصاف به خدا من انتخاب نکردم گرایشمو
چرا کوچیک که بودم هروقت گریه میکردم میفهمیدی و آرومم میکردی،اما الان دیگه به گریه هام اهمیت نمیدی چون بزرگ شدم
عاشق شدم
چرا من شدم بچه بده که همیشه حرص میخوری از دستش؟چون نمیخام ازدواج کنم؟
دارم ازت دور میششششم میشنوی نگاهمو؟
مامانم خیلی دوستت دارم گرچه من دیگه اون لووووسی میت نیستم،اما تو بهترین مامان دنیایی
منو ببخش مهربون ترینم
ببخش که لزبینم
ببخش که دیگه واسم هیچی مهم نیست و تو ازین موضوع زجر میکشی
ببخشششششششششششششششش که عاشق شدم و دیوونه
ننه خستم از همه چیز کاش میفهمیدی حالمو
کاش یه دودول داشتم که میشدم میثم نه الناز،میدونم که همیشه فکر میکردی توو بچه دونت یه پسر نه دختر
اه ه ه ه مامان ریدی بجای بچه آوردن
فاک یوووووووووووو

No comments: