Thursday, March 4, 2010

سه شنبه 11 اسفند 1388



آور لیتل دیکتیتورشیپ

وکیل و وصی

March 2, 2010 - 3 Responses
از طرف خانواده ی محترم ومپایر ها حتمن از این سریال مزخرف شکایت خواهم کرد!



The Lair


درد همجنس

سر شب......

باز شب میشود صدای خورشید از دور به گوش میرسد

که اشاره ای به مه میکند و گوید :ای دوست من مراقب

شیطنت ستاره ها باش و یادت نرود که زمین تنهاست

و با امدن نسیم روز لباس سفیدش را به سیاهی میدهد

و اسمان مخمل مهرش را روی تن یخ زده ی مترسک شالیزار می اندازد .

امواج خرو شان دریا در انتظار لالایی مهتاب خود را به خواب میزند

شب امده و صدای ارام ارام قدم هایش مرا به یاد این سوال می اندازد که چرا

ستاره ها برای یک لحظه دیدنه ماه ساعت ها خیره به ماه میشوند.؟

سپهر مساکنی

آلیس در سرزمین عجایب3/شنیده ای داستانش را؟/ دیسکو واندی کورس و ماتیک را رها کرد وتصمیم گرفت برای مام وطنش !آدم سیاسی شود شاید هم رل کردان را در دولت......./گویا اسطوره درد و ریاضت کش ساختن خود / مبارزه دانمی از نوع فیسبوکی/ زمخت سازی متداوم/ سانسورداوطلبانه خود/زندگی در پارادایم توهم وتوطئه/ عزاداری هر روزه از مصادیق سیاسی شدن شده بود/عشق وشراب هم که بر او حرام شده بود برای مام وطن و هموطنانش در داخل

احتما لا به مناسبت 8 مارس هم یک فمنیست دوآتیشه می شود

در سرزمین ما رسم آیا؟

مکانی برای با هم بودن

۱۱اسفند

سلام

سلام به تو عزیزی که به این آخرین جای دلتنگی سروش سر میزنی

هنوز زنده ام و تاوان این زندگی همین مردن روز بروز بوده و هست

شاید همین دوستان اندک من دلخوشی هرروزه من برای سر زدن بوده

چند نکته هست که می خواستم در مورد این وبلاگ بگم تا منو بشناسید

تمامی مطالبی که من به آنها اشاره میکنم از روی لذتی است که از آن

نوشته می برم

شاید برخی وبلاگهای خوب باشند که من نمی شناسم اگر معرفی کنید

لینک میدهم

دوستان من اگر دوستی از پیش ما رفت نباید بی تفاوت بود نباید فراموش

کرد که او مینوشته و چه زیبا مینوشته که این فراموشی ما را نیز در بر خواهد

گرفت چه دیر چه زود

پس یاد آرام که آرام مینوشت در باغ عدن

یاد دکتر که در پیچک عشق بود

یاد تو

همه دوستانی که اکنون به خاطره مجهولی پیوسته اند که امروز ما با فراموشی آنان

به بی هویتی خودمان تاکید می کنیم به خیر

وبلاگ حاج پسر(یادداشتهای من برای او) پست زیبایی دارد

ادب نامه(کیان) خاطراتت را بنویس

خانقاه فیلتر شده(افسوس(

نیم بوسه

عصری بهم میگه همه بچه ها یه جورایی ازت میترسن ! کسی جرأت نداره بهت ایمیل بزنه یا شماره ازت بخواد

میگم چرا ؟ میگه از بس تهدید کردی و علیه هر کسی که همچین کارایی کرده، جمله نوشتی اهه

واقعا از همه دوستان عذر خواهی می کنم

ولی دست خودم نیست

از بیشترین چیزی که نفرت دارم اینه که ندیده و نشناخته، و حتی با یکی دو بار دیدار چند دقیقه ای کسی بهم ابراز علاقه و احساس کنه

و متأسفانه تا حالا این قضیه رو بیشتر شاهد بودم بین جی ها

نمیگم از ابراز احساس بدم میاد ، نه ! ولی از اینکه طرف بدون توجه به هزاران معیاری که برای شروع رابطه ای احساسی لازمه ، یهو بگه عاشقتم ، حرصمو در میاره

تاریخچه چنین رفتاری از طرف جی ها باعث شده من به جمله ای معتقد بشم و اونم اینه که " هر جی ای همچین کاری خواهد کرد ، مگر اینکه خلافش ثابت بشه " ولی خب جدیدا دارم روی این جمله هم تجدید نظر می کنم دارم بیشتر به شعور هم احساسانم اعتماد می کنم

پسر

حضرات منور الفکر گاهی دلم می خواد با تمام وجود تو صورتتون تمام وجودم رو بالا بیارم!
گاهی که باعث می شید/می شن از بودنم دردم بگیره،
گاهی که حتی یه بازنشر ساده از یه مطلب/خبر برای اینکه انگ! عین ما! بودن به صاحب مطلب/خبر نخوره هم برامون منع می شه،
باور کنید درد داره،
درد داره و خالی! شدن می خواد.
حضرات! این وظیفه ی همه است که یاد بدیم و بگیریم! که تفاوت، آدم بودن، بد نیست، انگ نیست،
هم/دگر/دو جنس گرا بودن،
جرم و ننگ نیست.

No comments: